- 19/07/2022
od 8. do 13. listopada 2022. u Luksemburgu
EAVE (European Audiovisual Entrepreneurs) nam i ove godine donosi radionicu marketinga u organizaciji programa usavršavanja.
Radi se o petodnevnoj radionici filmskog marketinga u čijem fokusu je imerzivna odnosno sveobuhvatna publika. Upravo istražujući značajke filmskog marketinga - 360º, polaznici radionice će dobiti uvid u najnovije trendove digitalnog PR-a, menadžeriranja društvenih mreža, digitalnog marketinga i razvoja publike.
Radionica je namijenjena producentima i profesionalcima iz područja marketinga, prodaje, distribucije, državnih financijskih institucija, filmskih festivala i sl. Sastoji se od rada u grupama, pri čemu će 30 odabranih polaznika, neovisno o tom imaju li projekt, dobiti priliku raditi na strategiji marketinga, prodaje i razvoja publike.
Radionica se bavi promidžbom filmskog projekta za vrijeme njegova razvoja, produkcije, distribucije i prikazivanja. Sudionici radionice imat će mogućnost naučiti kako osmisliti i pripremiti marketinšku strategiju, kako raditi u skladu s međunarodnim prodajnim procedurama (s naglaskom na onima koje se odvijaju putem interneta/VoD-a), digitalnim PR-om, upravljanjem društvenim mrežama, digitalnim marketingom, razvojem publike, distribucijskim poslovanjem te modelima plasiranja filma na festivale. Radi se o petodnevnom intenzivnom rezidencijskom programu na engleskom jeziku.
Nadahnuta EAVE metodologijom, tehnikama tzv. Design Thinking te vizualnim, opipljivim i razigranim vježbama, ova po mjeri izrađena radionica prihvaća važnost tradicionalnih i inovativnih marketinških tehnika i strategija usmjerenih na publiku. Voditeljice radionice su Alya Belgaroui-Degalet i Sarah Calderón, a koje su ujedno osmislile ovaj jedinstveni program u kojem sudionici više od polovice vremena zajednički rade na projektima polazinka. Rezultat je praktičan pristup s konkretnim alatima koje svatko može odmah primijeniti unutar vlastitog tima u današnjoj i budućoj industriji.
Uz voditeljice radionice, svakako želimo istaknuti i sudjelovanje stručnjaka poput Michaela Arnona (Wolf Consultants – PR), Borisa Pugneta (bivši voditelj marketinga - Le Pacte / urednik - Turn Right), Wendy Mitchell (Screen International, UK), Elena Neira (La Otra Pantalla ) i Guillaume Boscher (Facebook, FR).
Kotizacija za sudjelovanje s projektom iznosi 2000 eura, a bez projekta 1600 eura.
Svi zainteresirani trebaju ispuniti obrazac za prijavu. Postoji također mogućnost dobivanja stipendija.
Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.
Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.
DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.
tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]