U okviru posebnoga cilja promicanja transnacionalnoga optjecaja filmskih projekata dva su prioriteta Potprograma MEDIA:
Prijedlozi se moraju dostaviti najkasnije 5. svibnja 2020. do 17 sati (prema bruxelleskome vremenu) putem elektroničkoga obrasca prijave (e-obrasca). Ne prihvaća se nijedan drugi način prijave.
Podnositelji prijava moraju osigurati dostavu svih dokumenata zatraženih i spomenutih u e-obrascima.
Segmentom Programa koji se odnosi na promidžbu europskih djela putem interneta omogućuje se potpora za potonje aktivnosti.
Prijavitelji koji podnose projekte za različite aktivnosti za svaku od njih trebaju podnijeti zasebnu prijavu.
Aktivnosti moraju započeti između 1. listopada 2020. i 1. siječnja 2021. te će trajati 12 mjeseci.
Prijave/projekti koji ispunjavaju uvjete procjenjuju se na osnovi sljedećih kriterija:
Aktivnost 1:
broj | kriteriji | definicije | maks. bodova |
1. | važnost i europska dimenzija kao dodana vrijednost | Ovim se kriterijem procjenjuje važnost sadržaja aktivnosti uključujući europsku dimenziju u pogledu ciljeva Poziva za podnošenje projektnih prijedloga. | 40 |
2. | kvaliteta sadržaja i aktivnosti | Ovim se kriterijem procjenjuje prikladnost metodologije ciljevima kvaliteti i koherentnosti strategija promidžbe i marketinga, inovativnim aspektima, izvedivosti i ekonomičnosti. | 40 |
3. | širenje rezultata projekta, učinak i održivost | Ovim se kriterijem ocjenjuje učinak potpore na vidljivost/prepoznatljivost projekta te publiku europskih audiovizualnih djela i strategija za veću održivost aktivnosti. | 15 |
4. | organizacija projektnoga tima | Ovim se kriterijem uzima u obzir distribucija uloga i odgovornosti u pogledu ciljeva aktivnosti. | 5 |
Aktivnost 2:
broj | kriteriji | definicije | maks. bodova |
1. | važnost i europska dimenzija kao dodana vrijednost | Ovim se kriterijem procjenjuje važnost sadržaja aktivnosti uključujući europsku dimenziju u pogledu ciljeva Poziva za podnošenje projektnih prijedloga. | 40 |
2. | kvaliteta sadržaja i aktivnosti | Ovim se kriterijem procjenjuje prikladnost metodologije za ostvarivanje ciljeva te marketinška strategija, izvedivost i isplativost | 35 |
3. | širenje rezultata projekta, učinak i održivost | Ovim se kriterijem ocjenjuje učinak aktivnosti na raspoloživost, vidljivost i potencijalnu publiku europskih audiovizualnih djela kao i strategija za veću održivost aktivnosti. | 15 |
4. | organizacija projektnoga tima | Ovim se kriterijem uzima u obzir opseg partnerstva, razmjena znanja unutar partnerstva i distribucija uloga i odgovornosti u pogledu ciljeva aktivnosti. | 10 |
aktivnost 3:
broj | kriteriji | definicije | maks. bodova |
1. | važnost i europska dimenzija kao dodana vrijednost | Ovim se kriterijem procjenjuje važnost sadržaja aktivnosti uključujući europsku dimenziju u pogledu ciljeva Poziva za podnošenje projektnih prijedloga. | 30 |
2. | kvaliteta sadržaja i aktivnosti | Ovim se kriterijem procjenjuje prikladnost metodologije za ostvarivanje ciljeva te poslovni model, inovativni aspekti, marketinška strategija, izvedivost i isplativost. | 40 |
3. | širenje rezultata projekta, učinak i održivost | Ovim se kriterijem ocjenjuje širenje rezultata projekta u pogledu osiguranja razmjene informacija/transparentnosti, utjecaja potpore na moguću publiku europskih audiovizualnih djela i strategija za veću održivost aktivnosti. | 20 |
4. | organizacija projektnoga tima | Ovim se kriterijem uzima u obzir opseg partnerstva, razmjena znanja unutar partnerstva i distribucija uloga i odgovornosti u pogledu ciljeva aktivnosti. | 10 |
Ukupan proračun namijenjen za sufinanciranje projekata procijenjen je na 10,1 milijuna eura.
Indikativna podjela među aktivnostima jest sljedeća:
Agencija zadržava pravo neraspodjeljivanja svih raspoloživih sredstava.
Napomena: rok prijave produžen je sa 7. travnja 2020. na 5. svibnja 2020. do 17 sati!
Rok za prijavu
Rok za prijavu
Rok za prijavu
Rok za prijavu
Rok za prijavu
Rok za prijavu
Rok za prijavu
Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.
Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.
DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.
tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]