- 25/04/2014
od 5. do 7. svibnja 2014. u Helsinkiju u Finskoj
Yolanda Alfonso
voditeljica radionice Cartoon Masters
Avenue Huart Hamoir 105
B-1030 Bruxelles
Belgija
tel.: +32 2 245 1200
[email protected]
U većini istraživanja ističe se da će se način na koji ljudi pristupaju zabavnim medijima, plaćaju ih i koriste, što uključuje i programe animacije, i nadalje dramatično mijenjati tijekom sljedećih pet godina. Jedna od najuzbudljivijih promjena za potrošače mogla bi biti pojava televizora povezanih s internetom, STB prijamnika te konzola za videoigre koje sada na istome zaslonu mogu prikazivati TV programe i sadržaje prenesene putem širokopojasnoga interneta. Korištenjem jednog te istog daljinskog upravljača moći ćete imati pristup propuštenim TV programima (catch-up TV), VoD-u, interaktivnim TV emisijama, igrama i društvenim mrežama.
Sustav „sve na jednome mjestu” širi se i prema mobilnim uređajima, ponajprije zahvaljujući uspjehu pametnih telefona i iPhonea. Apple je svojom trgovinom App Store također uvelike pridonio promjeni načina poslovanja industrije mobilne zabave s pružateljima sadržaja, koji se prvenstveno tiče omjera naplate usluga.
Ove promjene višestruko utječu na producente animacija kao pružatelje sadržaja, pregovarače o vlasničkim pravima i poslovne ljude. Oni moraju shvatiti nove modele korištenja sadržaja koje odabire publika, platforme (internetske i mobilne) i društvene mreže putem kojih bi trebali distribuirati svoje animirane programe te načine na koje je moguće povezati TV, internet i mobilni pristup u trozaslonsku strategiju.
Na radionicu Cartoon Master Digital bit će pozvani predavači iz redova producenata televizijskih, internetskih, mobilnih i animiranih programa i igara kako bi putem analiza slučajeva i primjera najbolje prakse predstavili strategije, moguća partnerstva i sinergije u novoj digitalnoj kulturi.
500 € (uključeni su troškovi prehrane)
Postoji mogućnost dodjele stipendije.
Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.
Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.
DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.
tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]