Europska komisija poziva sve korisnike potpore Programa Kreativna Europa da izlože svoja umjetnička djela internetski koristeći ključnu riječ #CreativeEurope
AtHome.
Posljedice izbijanja koronavirusa imaju značajan utjecaj na kulturni i kreativni sektor, umjetnike te njihovu publiku. Mnoge aktivnosti u okviru Programa Kreativna Europa ne mogu se odvijati prema planu zbog mjera koje su nadležne institucije uvele s ciljem suzbijanja širenja virusa.
Imajući na umu ozbiljnost situacije, važno je prepoznati i istaknuti brojne pozitivne primjere koji i dalje pokreću kulturni i kreativni život u Europi: filmski arhivi otvaraju se javnosti putem mrežnih stranica, kazališta i glazbenici putem prijenosa uživo dijele svoje nastupe itd.
Europska komisija pokrenula je kampanju #CreativeEuropeAtHome na društvenim mrežama Kreativne Europe (Facebook, Twitter i Instagram). Na taj način Europska komisija nastoji istaknuti brojne kulturne aktivnosti što se trenutno odvijaju internetski diljem zajednice Kreativne Europe, bivajući tako dostupnima ljubiteljima kulture koje aktualna situacija usmjerava na ostanak u njihovim domovima.
Mariya Gabriel, povjerenica Europske komisije za inovacije, istraživanja, kulturu i mlade:
„U ovim teškim vremenima potrebni su nam kultura, kreativnost i solidarnost više nego ikad! Drago mi je stoga što u suradnji s povjerenikom Bretonom možemo pokrenuti kampanju #CreativeEuropeAtHome. Ovom inicijativom želimo predstaviti i učiniti dostupnom bogatu i raznoliku ponudu naše zajednice Kreativne Europe. Možda smo zasad zatvoreni u svojim domovima, ali to nas ne bi trebalo spriječiti da uživamo u ljepoti umjetnosti i kulture, dolazimo do novih otkrića i dijelimo svoja iskustva. Svi smo zajedno u ovome!“
Kako sudjelovati?
Europska komisija poziva korisnike Programa Kreativna Europa koji svoje kulturne aktivnosti provode internetski da ih podijele s javnosti na društvenim mrežama putem ove kampanje. Objave trebaju sadržavati ključnu riječ #CreativeEuropeAtHome i oznaku službene platforme Kreativne Europe (Facebook, Twitter, Instagram).
Prihvatljive aktivnosti:
Europska komisija podijelit će odabrane objave koje zadovoljavaju navedene kriterije putem službenih društvenih mreža Programa Kreativna Europa. Povjerenici Mariya Gabriel i Thierry Breton također će putem svojih profila na Twitteru pridonijeti vidljivosti objava.
*Informacije preuzete sa službene stranice Programa Kreativna Europa.
Vaš DKE – Ured MEDIA Hrvatske!
Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.
Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.
DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.
tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]