02/04/2021

Osvrt na online događanje: "Ovako mi to radimo!“ održano 17. ožujka 2021.

DKE – Ured MEDIA Hrvatske je 17. ožujka ove godine obilježio hrvatski uspjeh 2014. – 2020. s 8310 gledatelja!

Republika Hrvatska je 17. ožujka 2008. godine službeno postala 32. punopravna članica tadašnjeg Programa MEDIA te se kao jedina zemlja kandidatkinja za članstvo pri Europskoj uniji uspjela pozicionirati i nametnuti svojim rezultatima u odnosu na zemlje članice Europske unije. Danas ima 38 zemalja članica Potprograma MEDIA i često su hrvatski prijavitelji, tj. hrvatski korisnici, natječući se s „velikim“ zemljama članicama, bili pri samome vrhu ljestvice uspješnosti s obzirom na ukupan broj odobrenih projekata ili na temelju ukupno ostvarenih financijskih iznosa.

Iako su ponekad pri ispunjavanju određenih smjernica poziva na snazi bili iznimno visoki kriteriji, dosad se nije dogodilo da nakon zaključenja poziva hrvatski korisnici ne osiguraju financijska sredstva Potprograma MEDIA bilo u ulozi partnera ili samog prijavitelja.

Istog datuma, ali trinaest godina poslije DKE – Ured MEDIA Hrvatske obilježio je hrvatski uspjeh za razdoblje 2014.  – 2020. online događanjem „Ovako mi to radimo!“.

Pod okriljem uspješnih hrvatskih rezultata u sklopu Potprograma MEDIA 2014. – 2020. te s ukupnim iznosom od 6.563.446 eura, nastojali smo propitkivati i ključnu temu događanja koja se bavila osnaživanjem suradnje između susjednih zemalja u regiji, a i šire, te kako što bolje pridonijeti većoj prepoznatljivosti malih zemalja, odnosno onih niskoga produkcijskog kapaciteta u kontekstu Potprograma MEDIA. U sklopu događanja nastojali smo razmijeniti zajedničke priče o uspjehu, ali i o kojim je točno izazovima riječ i kako im doskočiti.

Kako bismo dodatno osnažili hrvatske uspješne rezultate, DKE – Ured MEDIA Hrvatske osmislio je filmski kviz koji se održavao od 1. do 12. ožujka o.g. Dobitnik glavne nagrade filmskog kviza je Hrvoje Selec koji, uz pratnju, ima osiguran smještaj dva noćenja za dvije osobe uoči otvaranja ovogodišnjeg izdanja Festivala mediteranskog filma Split.

Koristimo priliku zahvaliti od srca svim sudionicima događanja, voditeljima Ureda MEDIA: Esther Krausz iz Austrije, Kamenu Balkanskom iz Bugarske, Ines Kežman iz Slovenije te Neveni Negojević iz Srbije. Također, zahvaljujemo i predstavnicima hrvatskih uspješnica: Ankici Jurić Tilić – producentici iz Kinorame, Gorani Barišić Bačelić - direktorici Javne ustanove u kulturi Tvrđava kulture Šibenik, Alenu Munitiću direktoru Festivala mediteranskog filma Split te voditelju projekta Kino Mediteran, te Matei Gojčeti Milić  - producentici Svjetskog festivala animiranog filma – Animafest Zagreb. I na kraju, upućujemo zahvalu za sudjelovanje predstavnicima institucija: Christopheru Peteru Marcichu – ravnatelju Hrvatskog audiovizualnog centra, Anji Jelavić – ravnateljici Uprave za međunarodnu kulturnu suradnju i europske poslove pri Ministarstvu kulture, i gospodinu Ognianu Zlatevu, voditelju Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj te partnerima filmskog kviza: Blitz d.o.o. (film i distribucija), Festivalu mediteranskog filma Split te Kinu Mediteran i umjetničkoj organizaciji Zagreb Film Festivala.

Sretni smo i ponosni što nas je pratilo 8310 gledatelja koji su zajedno s nama proslavili hrvatski uspjeh 2014. – 2020. te se nadamo da ćemo ovako uspješno nastaviti dalje u nadolazećem razdoblju Potprograma MEDIA 2021. – 2027.!

Vaš DKE – Ured MEDIA Hrvatske!

[email protected]