Za vrijeme trajanja ovogodišnjega Zagreb Film Festivala tri stručnjaka iz Velike Britanije, Kanade/Nizozemske i Danske posjetit će Zagreb kako bi radili s talentiranim filmašima
Natječaj za kreativne filmaše
– u novim medijima i maratonu ideja u okviru Zagreb Film Festivala
18. – 19. listopada 2010.
Za vrijeme trajanja ovogodišnjega Zagreb Film Festivala tri stručnjaka iz Velike Britanije, Kanade/Nizozemske i Danske posjetit će Zagreb kako bi radili s talentiranim filmašima u okviru intenzivne radionice o novim medijima i novim načinima pripovijedanja priča.
Tražimo projekte čiji je cilj eksperimentiranje s novim načinima pripovijedanja i to korištenjem interneta, igrica, mobitela i sličnih tehnika kao načina nadogradnje uobičajenoga filmskog iskustva.
Vaš projekt može biti u ranijim fazama razvoja ili blizu završne verzije scenarija. Najbitnije je da svojim projektom želite otkriti nove načine pripovijedanja uz pomoć digitalnih platformi.
Budući da je natječaj namijenjen timovima, obvezno je zajedničko sudjelovanje barem dviju osoba. Kombinacije unutar timova su sljedeće: redatelj/producent, redatelj/direktor fotografije, producent/scenarist, redatelj/producent/kreator igrica ili drugih tehnika i programa digitalne podloge.
Tražimo timove od 2 do 3 osobe, a prednost imaju oni koji predstavljaju spoj kreativnih i produkcijskih vještina te studenti Akademije dramskih umjetnosti ili drugih kreativnih obrazovanja.
Sav materijal mora biti napisan na engleskome jeziku (nemojte se obeshrabriti ukoliko Vaš engleski nije savršen; najviše će pozornosti biti posvećeno razmatranju kreativnosti ideje i tima).
Dodatni materijali:
Određeni stručnjaci i Media Desk Hrvatske razmotrit će pristigle prijave projekata i izabrati 3-4 tima koji će sudjelovati u završnoj fazi natječaja u novim medijima i maratonu ideja.
Prijave s opisom svoga projekta pošaljite, molimo, na:
[email protected]
Rok prijave: 20. rujna 2010.
Tražimo najzanimljivije projekte s dobrom pričom. Važno je da se radi o entuzijastičnom i predanom timu te da projekt sadrži potencijal transmedijskoga pripovijedanja.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, ljubazno molimo da ih proslijedite voditeljici MEDIA deska Hrvatske Martini Petrović: [email protected].
Odgovore možete očekivati u roku od otprilike 2 dana. Dakle, krenite s pripremama na vrijeme!
Frank Boyd, Velika Britanija: jedan od začetnika novih medija, bivši voditelj kreativnoga razvoja pri BBC-jevu odjelu za inovativnost i učenje. Kao suosnivač i direktor tvrtke Crossover odgovoran je za razvoj u području novih medija u Velikoj Britaniji, Kanadi, Australiji i drugim zemljama. Više informacija možete pronaći na: www.crossoverlabs.org.
Wendy Bernfeld, Nizozemska (kanadski početak karijere): međunarodna stručnjakinja za licenciranje sadržaja u području filma, televizije i novih medija, bavi se i transmedijskom produkcijom i distribucijom. Konzultantica za televizijske, VOD, internetske i mobilne platforme te za producente i distributere. Osnivačica www.rights-stuff.com.
Asta Wellejus, Danska: bavi se razvojem scenarija u kontekstu novih medija. Kao voditeljica odjela za razvoj produkcijske tvrtke Zentropa surađivala je s Larsom von Trierom na razradama zanimljivih i neobičnih ideja. Posjeduje znanje iz područja igrica, umjetnosti i interaktivnih sadržaja. Osnivačica je i voditeljica tvrtke The Asta Experience. Za detaljnije informacije posjetite www.dieasta.dk.
Veselimo se vašim projektima!
U ime stručnjaka i MEDIA deska Hrvatske
Martina Petrović, voditeljica
Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.
Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.
DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.
tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]