04/08/2010

Natječaj za kreativne filmaše – u novim medijima i maratonu ideja u okviru Zagreb Film Festivala od 18. – 19. listopada 2010.

Za vrijeme trajanja ovogodišnjega Zagreb Film Festivala tri stručnjaka iz Velike Britanije, Kanade/Nizozemske i Danske posjetit će Zagreb kako bi radili s talentiranim filmašima

Dodatne informacije

MEDIA desk Hrvatske u suradnji s Ujedinjenim produkcijama i Zagreb Film Festivalom objavljuje:

Natječaj za kreativne filmaše
u novim medijima i maratonu ideja u okviru Zagreb Film Festivala
18. – 19. listopada 2010.

Za vrijeme trajanja ovogodišnjega Zagreb Film Festivala tri stručnjaka iz Velike Britanije, Kanade/Nizozemske i Danske posjetit će Zagreb kako bi radili s talentiranim filmašima u okviru intenzivne radionice o novim medijima i novim načinima pripovijedanja priča.

Natječaj za projekte novoga eksperimentiranja

Tražimo projekte čiji je cilj eksperimentiranje s novim načinima pripovijedanja i to korištenjem interneta, igrica, mobitela i sličnih tehnika kao načina nadogradnje uobičajenoga filmskog iskustva.

Vaš projekt može biti u ranijim fazama razvoja ili blizu završne verzije scenarija. Najbitnije je da svojim projektom želite otkriti nove načine pripovijedanja uz pomoć digitalnih platformi.

Kako sudjelovati u natječaju

Budući da je natječaj namijenjen timovima, obvezno je zajedničko sudjelovanje barem dviju osoba. Kombinacije unutar timova su sljedeće: redatelj/producent, redatelj/direktor fotografije, producent/scenarist, redatelj/producent/kreator igrica ili drugih tehnika i programa digitalne podloge.

Tražimo timove od 2 do 3 osobe, a prednost imaju oni koji predstavljaju spoj kreativnih i produkcijskih vještina te studenti Akademije dramskih umjetnosti ili drugih kreativnih obrazovanja.

Što je sve potrebno priložiti:

  • sinopsis/djelomično završen scenoslijed (najviše 10 stranica). Ovisno o tome u kojoj ste fazi s projektom, prihvatljivi su i sinopsis i scenoslijed. Tema, premisa i odrednice moraju biti jasno definirane i opisane;
  • motivacijsko pismo (najviše 4 stranice) upućeno stručnjacima u kojem moraju biti pojašnjeni razlozi Vašega rada s novim oblicima medija u navedenome projektu (pismo može napisati kreativni voditelj, producent ili svi članovi tima).

Važno je istaknuti i dostaviti:

  • ciljanu skupinu priče (glavna publika – tko želi čuti Vašu priču?)
  • kratak opis, tj. pojašnjenje zašto smatrate da je upravo Vaša priča bitna
  • ideju vezanu uz financiranje
  • životopise svih članova tima.

Sav materijal mora biti napisan na engleskome jeziku (nemojte se obeshrabriti ukoliko Vaš engleski nije savršen; najviše će pozornosti biti posvećeno razmatranju kreativnosti ideje i tima).

Dodatni materijali:

  • popis projekata u području novih medija ili ideja kojima ste bili inspirirani;
  • piloti su dobrodošli, ali nisu presudni za selekcijske kriterije.

Određeni stručnjaci i Media Desk Hrvatske razmotrit će pristigle prijave projekata i izabrati 3-4 tima koji će sudjelovati u završnoj fazi natječaja u novim medijima i maratonu ideja.

Prijave s opisom svoga projekta pošaljite, molimo, na:
[email protected]
Rok prijave: 20. rujna 2010.

Uvjeti za pobjedu:

  • čitav tim mora biti u mogućnosti sudjelovati na maratonu ideja od 18. do 19. listopada 2010.;
  • maraton se događa za vrijeme trajanja Zagreb Film Festivala i tim mora biti na raspolaganju puna dva dana;
  • tim ne mora posjedovati znanje iz područja novih medija i digitalnoga pripovijedanja, ali mora imati izraženu želju za kreativnim eksperimentiranjem te učenjem novih načina razmišljanja i pripovijedanja.

Selekcijski kriteriji

Tražimo najzanimljivije projekte s dobrom pričom. Važno je da se radi o entuzijastičnom i predanom timu te da projekt sadrži potencijal transmedijskoga pripovijedanja.

Maraton ideja:

  • odvijat će se od 18. do 19. listopada 2010., za vrijeme trajanja Zagreb Film Festivala. Stručnjaci će održati predavanje o novim medijima u okviru platformi, narativnoga i međunarodnog poslovnog konteksta kao i intenzivne idejne susrete sa svakim timom zasebno. Između susreta svaki će tim raditi na svome projektu;
  • tim mora biti spreman najmanje dvaput održati predstavljanje projekta;
  • tim mora imati individualne susrete sa stručnjacima, unutar kojih će analizirati načine proširivanja priče, različite narativne i projektne okosnice određenih platformi, ideje o financiranju te područje intelektualnoga vlasništva u novim medijima;
  • nakon završnoga predstavljanja projekata stručnjaci će u suradnji s MEDIA deskom Hrvatske odabrati pobjednika kojemu će pripasti nagrada u iznosu od 1.500 eura potrebnih za daljnji rad na projektu (pokrovitelj nagrade je tvrtka Ujedinjene produkcije)

Pitanja i odgovori:

  • ne postoji dobna granica za sudjelovanje u natječaju;
  • tim se može sastojati od studenata, iskusnih filmskih stvaralaca te samoukih profesionalaca. Timovi u kojima prevladavaju studenti imat će prednost, posebice ako je student producent/redatelj/scenarist;
  • možete se prijaviti sa svojim projektom iako još uvijek nemate osmišljen tim;
  • vizualni materijal moguće je priložiti ukoliko pridonosi predstavljanju projekta, međutim neće se uzeti u obzir kao jedan od selekcijskih kriterija;
  • sve vrste projekata su prihvatljive, tj. i igrane i dokumentarne forme su dobrodošle.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, ljubazno molimo da ih proslijedite voditeljici MEDIA deska Hrvatske Martini Petrović: [email protected].

Odgovore možete očekivati u roku od otprilike 2 dana. Dakle, krenite s pripremama na vrijeme!

Stručnjaci:

Frank Boyd, Velika Britanija: jedan od začetnika novih medija, bivši voditelj kreativnoga razvoja pri BBC-jevu odjelu za inovativnost i učenje. Kao suosnivač i direktor tvrtke Crossover odgovoran je za razvoj u području novih medija u Velikoj Britaniji, Kanadi, Australiji i drugim zemljama. Više informacija možete pronaći na: www.crossoverlabs.org.

Wendy Bernfeld, Nizozemska (kanadski početak karijere): međunarodna stručnjakinja za licenciranje sadržaja u području filma, televizije i novih medija, bavi se i transmedijskom produkcijom i distribucijom. Konzultantica za televizijske, VOD, internetske i mobilne platforme te za producente i distributere. Osnivačica www.rights-stuff.com.

Asta Wellejus, Danska: bavi se razvojem scenarija u kontekstu novih medija. Kao voditeljica odjela za razvoj produkcijske tvrtke Zentropa surađivala je s Larsom von Trierom na razradama zanimljivih i neobičnih ideja. Posjeduje znanje iz područja igrica, umjetnosti i interaktivnih sadržaja. Osnivačica je i voditeljica tvrtke The Asta Experience. Za detaljnije informacije posjetite www.dieasta.dk.

Veselimo se vašim projektima!

U ime stručnjaka i MEDIA deska Hrvatske
Martina Petrović, voditeljica



Kreativna_europa_media Havc Ministarstvo_kulture Euroimages Efp Obs Europa_cinemas


Potprogram MEDIA

Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.

DESK KREATIVNE EUROPE – URED MEDIA HRVATSKE

Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.

DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.

Kontakt

Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA
Martina Petrović, voditeljica

tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]