Hrvatski korisnici europskih sredstava i ove godine bilježe uspješne rezultate!
Na prvom roku natječaja 25/2011 u kategoriji potpore za razvoj pojedinačnih projekata Izvršna agencija za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu prepoznala je vrijednost dvaju hrvatskih projekata: Dianine liste producentske tvrtke Hulahop d.o.o. i redateljice Dane Budisavljević te Mica producentske tvrtke Alt F4 d.o.o. i redateljice Helene Bulaja, čime je potpora prvi put dodijeljena jednomu hrvatskom animiranom filmu.
Dianinu listu, prema riječima Agencije, karakterizira naglašen kreativni pristup, koji će itekako biti ključan prilikom izradbe snažnoga kreativnog dokumentarnog filma. Pravovremeno pripremljene financijske i distribucijske strategije projektu su osigurale visokih devedeset bodova i 27.400 eura, što je dodatna potvrda vrhunskoga potencijala njegova kreativnoga tima.
Animirani film Mice cross-medijski je projekt s inkorporiranom perspektivom približavanja zahtjevima publike. Iskusan kreativni tim detaljno je razradio i priredio vrlo uvjerljiv produkcijski i distribucijski koncept osiguravši filmu iznos od 20.500 eura.
U kategoriji selektivne distribucije na natječaju 30/2011, čiji je rok bio 1. prosinca 2011., distributeri su stekli ukupan iznos od 16.400 eura:
U kategoriji automatske distribucije na natječaju 01/2011 distributeri su također bili uspješni. Osiguran je ukupan iznos od 139.120 eura:
I hrvatska su kina bila uspješna na natječaju za digitalizaciju 29/2011 i to s ukupnim sredstvima u iznosu od 60.000 eura. Kinu Europa iz Zagreba, Kinu Karaman iz Splita i Kinu Urania iz Osijeka dodijeljene su pojedinačne potpore od 20.000 eura.
Ove je godine Transmedia Next ponudila 12 stipendija darovitim europskim profesionalcima, a hrvatske autorice osvojile su dvije, uz potporu MEDIA deska Hrvatske. Prva je pripala redateljici Nataliji Župan Lucić, a druga scenaristici Ireni Krčelić, koja u produkciji Studija dim razvija transmedijski projekt Moj dida je vanzemaljac s dugometražnim igranim filmom za djecu kao temeljnim formatom.
Moj dida je vanzemaljac polazi od pretpostavke da se u svakoj obitelji nalazi barem jedan član koji nije s ovoga planeta. Tijekom igranoga filma publika će doznati kako se jedna prosječna hrvatska obitelj nosi sa svojim djedom izvanzemaljcem, igrajući stolnu društvenu igru moći će detektirati svemirca u svojem krugu, a zatim na djedovoj mrežnoj stranici pronaći pregršt zabavnih ideja – primjerice, što učiniti i kako se nositi sa svemirskom skitnicom iz vlastite obitelji.
Scenaristica Krčelić profesionalne je sposobnosti dokazala već svojim prvim cross-platformskim uratkom pod nazivom Tajni dnevnik Dunje Špek, za koji je u okviru radionice Novi mediji – pripremite se za budućnost u četiri sata, u organizaciji MEDIA deska Hrvatske, osvojila prvu nagradu u iznosu od 1.500 eura.
Svim dobitnicima potpore upućujemo iskrene čestitke na uspješnim rezultatima!
Rok za prijavu ponovnoga ulaganja za automatsku distribuciju je 18. lipnja 2012. godine!!!
Drugi rok za prijavu selektivne distribucije je 29. lipnja 2012. godine!!!
Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.
Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.
DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.
tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
[email protected]